دلم...

دلم دریای اتیشه دارمـــ میسوزمـــ از این تبـــ

تو اغوش یکی دیگه چرا تو فکرتمـــ هر شبـــ

تو همـــ شاید شبیه من گرفتاری و بی تابی

تو اغوش یکی دیگه به یاد من نمیخوابی

نگاهش میکنمـــ انگار همه دنیامو گمـــ کردمـــ

نمیدونه که تو چشماش به دنبال تو میگردمـــ

میاد دستامو میگیره بهم میگه چقد سردی

منمـــ میخندمـــ و میگمـــ عزیزمـــ اشتباه کردی

خیال دیدن چشماتـــ منو راحتـــ نمیذاره

دلتـــ یکـــ عمر احساسو به قلبـــ من بدهکاره

تو همـــ شاید شبیه من یه جایی اشتباه کردی

دلتـــ پیش منه اما نمیگی توبه برگردی

پشیمون میشی و انگار شبـــ و روزاتو گمـــ کردی

مثل من که شبـــ و روزمـــ داره رد میشه با سردی

یه رازی بین ما بوده که ما رو دور کرده از همـــ

ولی یادتـــ توی قلبمـــ نمیذاره ازتـــ رد شمـــ

حالا که قسمتـــ این بوده به یادتـــ اشکـــ میریزمـــ

از اینجا تا ته دنیا مناز عشق تو لبریزمـــ

حالا که قسمتـــ این بوده باید همخونه شمـــ با غمـــ

که بعد از تو نمیتونمـــ واسه یک لحظه عاشق شمـــ ...



نظرات شما عزیزان:

سعیدمالکی
ساعت19:06---20 بهمن 1392
اینجا من سکوت رو بهترین چیز میدونم چون میدونم چی میگی.ممنون از بابت شعر بسیار زیباتون قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392برچسب:عکس عاشقانه, آغوش ,مطالب عاشقانه , متن احساسی, | 19:59 | نویسنده : ساغر |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.